می نویسم ازتو ای زیبای من

اسلایدر

دانشجو افغانستان وبلاگ

این وبلاک درخدمت برادران پشتوفارس دری تاجیک هزاره ازبک پشیان و...... دیگر دوستان میباشد امیدوارم لحظاتی خوشی سپری کنید

می نویسم ازتو ای زیبای من

می نویسم از تو ای زیبای من

 

می سرایم از تو ای رویای من

 

ای نگاهت سبزتر از سبزه زار

 

می نویسم بی قرارم بی قرار

 

در زندگی انسان سه راه دارد:

 

راه اول از انديشه مي‌گذرد،اين والاترين راه است

 

. راه دوم از تقليد مي‌گذرد، اين آسان‌ترين راه است.

 

و راه سوم از تجربه مي‌گذرد،

 

اين تلخ‌ترين راه است.

 

 

 

 

 

 



سخی نظری وطن دوست

نظرات شما عزیزان:

Farzad
ساعت9:56---4 آبان 1392
سلام وبلاگ خیلی قشنگی داری



موفق باشی
پاسخ:میر30 ممنون این لطف شماست راستی قابل شمانداره


▁▂▃▅ نفـــــــرت ▅▃▂▁
ساعت22:36---3 آبان 1392
ممنون كه لينكم كردي كد آهنگو دوباره بزار/در ضمن اگه امكان داره با اين عنوان لينكم كن

**نفــــرتZ**
پاسخ:باشه چشم


▁▂▃▅ نفـــــــرت ▅▃▂▁
ساعت21:15---3 آبان 1392
سلام لينكت كردم اگه خواستي لينكم كـــــــــن
پاسخ:سلام لینکت کردم غزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

[ جمعه 3 آبان 1392برچسب:,

] [ 18:5 ] [ سخی نظری وطن دوست ]

[ ]